• صفحه نخست
  • >
  • اسلاید
  • >
  • شرکت ریسندگی و بافندگی “پیشروتاب” پیش قدم در صف مبارزه با کرونا

شرکت ریسندگی و بافندگی “پیشروتاب” پیش قدم در صف مبارزه با کرونا

  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۸

اهدای بالغ بر یک میلیارد ریال تجهیزات و ملزومات بیمارستانی توسط شرکت ریسندگی و بافندگی پیشروتاب (گروه صنعتی دکتر برق لامع) با همکاری خیرین گمنام

پستچی نیوز – شرکت ریسندگی و بافندگی پیشروتاب (گروه صنعتی دکتر برق لامع) که در بحران کرونا خط تولید اصلی خود را تعطیل کرده و جهت کمک به وضعیت پیش آمده با پارچه های ضد حساسیت تولیدی خود ماسک تولید می کند ، همچنین با تحقیق و بررسی های انجام شده به تکنولوژی آنتی باکتریال کردن ماسک ها با نانو ذرات نیز دست یافته ، حدود دوماه است که در جهت کمک به وضعیت پیش آمده در حال تولید ماسک های آنتی باکتریال با برند “میتال” است . این شرکت برای چندمین بار در این بحران تیتر یک رسانه های کشور شد .

______________

شرکت ریسندگی و بافندگی پیشروتاب این بار نیز بیش از یک میلیارد ریال ماسک میتال ، حوله بیمارستانی و تجهیزات پزشکی به دو بیمارستان امام خمینی صومعه سرا و شهدای رضوانشهر با همکاری خیرین اهدا کرد .

عصر روز جاری اهدای این تجهیزات و ملزومات طی مراسمی در شرکت ریسندگی و بافندگی پیشروتاب انجام شد .

دراین مراسم که فرماندار صومعه سرا ، مدیر شبکه بهداشت رضوانشهر ، روسای بیمارستان های صومعه سرا و رضوانشهر به اتفاق هیات همراه و اصحاب رسانه حضور داشتند مهندس مادرشاهی رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ریسندگی و بافندگی پیشروتاب طی سخنانی پس از عرض خیر مقدم خدمت حضار ، اظهار داشت : ما فقط وسیله بودیم و عملا هیچ کار مهمی انجام ندادیم . وظیفه ی هر انسانی است که در حد توان خود هر کاری که می تواند در جهت مقابله با این بیماری هولناک و جهانی انجام دهد .

وی افزود : همانطور که در حاشیه ی مراسم جناب فرماندار نیز فرمودند این اپیدمی در کنار تمامی تلخی ها ، نعمتی هم داشت و آن چیزی نیست به جز شکوفا شدن حس همدلی و همیاری مردم .

مهندس مادرشاهی با اشاره به این نکته که مردم ایران در امور خیریه همیشه پیشتاز هستند ، گفت : ما نیز به نوبه ی خود به کمک خیرین محترم ، توانستیم کمک هایی انجام دهیم که جا دارد در اینجا از خیرین عزیز که در مقاطع مختلف با ما همکاری کردند قدردانی میکنیم چراکه از ابتدای شیوع این بیماری شرکت پیشروتاب با کمک خیرین محترم ارسالی هایی به مراکز خدماتی ، درمانی و آموزشی استان گیلان داشته است.

رییس هیات مدیره ی شرکت پیشروتاب تصریح کرد : به کمک یکی از ورزشکاران بنام گیلانی توانستیم حدود تعداد ده هزار عدد ماسک نخی آنتی باکتریال میتال را در مراحل قبلی به بیمارستان های گیلان ارسال کنیم .

مدیر عامل جوان و خوش فکر تنها حوله بافی گیلان با تاکید به این نکته که در این مرحله با توجه به درخواست فرمانداران محترم صومعه سرا و رضوانشهر، نسبت به تامین تجهیزات پزشکی که ماندگاری بیشتری نسبت به ملزومات دارد، اقدام کردیم ، عنوان داشت : موفق شدیم تجهیزات مورد نیاز این دو بیمارستان را تامین نماییم .

این کارآفرین نمونه در ادامه لیست تجهیزات اهدایی را اینچنین عنوان کرد :

بیمارستان صومعه سرا :
یک دستگاه اتوکلاو بیمارستانی
یک دستگاه مانیتور علایم حیاتی پرتابل
یک دستگاه اکسیژن ساز
یک دستگاه بای پپ
تعداد ۱۰۰۰عدد ماسک میتال
مقادیری حوله بیمارستانی

بیمارستان رضوانشهر :
یک دستگاه ونتیلاتور پرتابل وملحقات
یک دستگاه بای پپ
تعداد هزارعدد ماسک میتال
مقادیری حوله بیمارستانی

و تعداد ۱۰۰۰ عدد ماسک آنتی باکتریال میتال نیز به مجموعه ی حامیان سلامت رستم آباد که یک گروه جهادی است و تلاش های زیادی در هفته های گذشته جهت تامین رایگان ماسک و پخش و توزیع آن به مراکز درمانی و همچنین مردم داشتند ، تقدیم کردیم .

در ادامه ی این مراسم فرماندار صومعه سرا پس از تقدیر و تشکر از شرکت پیشروتاب ، از کادر درمانی صومعه سرا که در صف اول مبارزه با این اپیدمی بودند نیز قدردانی کرد و گفت : جهت تامین برخی از اقلام و تجهیزاتی که مورد نیاز بیمارستان شهرستان صومعه سرا بود تقدیر و تشکر می نمایم و آرزوی سلامتی و عافیت دارم برای تمامی پرسنل شرکت پیشروتاب ، خاصه جناب مهندس مادرشاهی که در این شرایط سخت و دشوار، احساس مسئولیت کردند و سختکوشانه به صورت شبانه روز در تلاشند .

وی افزود : امیدوارم سال ۹۹ سال سلامتی ، دلخوشی ، شادی و عافیت همراه با خیر و برکت برای تمامی مردم جهان بویژه هموطنان و هم استانی های عزیزمان باشد .

پس از سخنان فرماندار ، دکتر لسانی رییس بیمارستان صومعه سرا ضمن تشکر از فرماندار صومعه سرا از مدیرعامل شرکت پیشروتاب که در این شرایط بحرانی و دشوار به کمک جامعه ی بهداشت و درمان آمدند قدردانی کرد و خاطرنشان ساخت : از آنجایی که این بیماری ناشناخته است و مشکلات زیادی برای حوزه های درمانی ایجاد کرده ، توانستیم به کمک خیرینی مانند مهندس مادرشاهی بسیاری از مشکلات و کمبودهای بیمارستان را برطرف کنیم .

وی با تاکید به این نکته که به عنوان یک خدمتگزار دست خیرین را می بوسم ، گفت : واقعا کمک خیلی خوبی به ما شد. آقای فرماندار شاهدند که از ابتدای شیوع بیماری کرونا ما حتی برای پرسنل و تیم پزشکی خود یک ماسک ساده هم نداشتیم . خیرینی چون مهندس مادرشاهی به داد ما رسیدند .

دکتر لسانی تشریح کرد : با تلاش های فراوان فرماندار محترم صومعه سرا ما توانستیم صومعه سرا را از حالت بحران خارج کنیم. مسائل حاشیه ای بیمارستان کم شد و درمان خوبی را ارائه نمودیم و با کمک خیرین توانستیم بر مشکلات فائق آییم .

وی افزود : امروز که از این واحد بازدید کردیم تازه متوجه شدیم چه تلاشی پشت این قضیه است و تولید یک ماسک مطلوب چقدر زحمت دارد . حقیقتاً کیفیت تولیدات این واحد تولیدی منحصربفرد و ستودنیست.

در بخش دیگری از این مراسم دکتر عزیزی مدیر شبکه ی بهداشت رضوانشهر از طرف خود و فرماندار رضوانشهر از مدیریت و کلیه ی پرسنل شرکت پیشروتاب تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت : بسیار جای خرسندی است چون ماسکی که در این واحد تولید می شود (ماسک میتال) کاملا استاندارد است و مورد تایید سازمان غذا و داروست که این نکته برای ما خیلی مهم و ارزشمند است .

مدیر شبکه ی بهداشت رضوانشهر در ادامه ماسک میتال تولید شده در این کارخانه را بسیار باکیفیت دانست و گفت: این روزها توان کارگاه های تولیدی بر کمیت ملزوماتی چون ماسک و دستکش معطوف شده و گاها کیفیت کمتر مورد توجه قرار می گیرد ولی خوشبختانه در این کارخانه مدرن و مجهز، ماسک های با کیفیت و با قابلیت شست و شو و ماندگاری بسیار بالا در حال تولید انبوه است.
وی در پایان، جهت خلاصی هر چه زودتر از شر این بیماری اظهار امیدواری کرد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب