معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۷ مطرح کرد؛

  • ۱۳۹۷-۰۹-۲۹

[su_note note_color=”#f6e986″ text_color=”#a51206″]معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۷ کرج، در حاشیه استقرار میز خدمت دراین منطقه اظهار داشت: بدون شک استقرار میز خدمت نقش به سزایی در ارتقای کیفیت و کمیت خدمات رسانی به مردم دارد.[/su_note]

راه اندازی میز خدمت صیانت از حقوق شهروندی را در بر دارد

 

به گزارش خبرنگار پستچی نیوز به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۷ کرج ابراهیم زاده افزود: طرح‌میز خدمت با هدف پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع، راهنمایی درخصوص دسترسی به واحدها و تکریم مراجعه کنندگان اجرا شده است که بر اساس بازخوردهای حضوری و بررسی از اجرای این طرح، افزایش رضایتمندی تعداد کثیری از ارباب رجوع را به همراه داشته است.

وی با اشاره به استقرار و راه‌اندازی میز خدمت در شهرداری منطقه بیان کرد: شفاف‌سازی نحوه ارائه خدمات، اطلاع‌رسانی صحیح از ن

حوه ارائه خدمات به مردم، بهبود و اصلاح روش‌های ارائه خدمات  و اطلاع‌رسانی سریع از سیاست های کلی مدیریت شهری در زمینه تکریم ارباب رجوع است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: بدیهی است اجرای دقیق طرح میزخدمت بیشتر مراجعات مردم در همان مرحله اول برطرف می شود و از سرگردانی ارباب رجوع جلوگیری و زمینه پیگیری مطالبات آن ها را فراهم می‌کند.

ابراهیم زاده توضیح داد: این امر نقش به سزایی در تسهیل و تسریع در خدمت رسانی و صرفه جویی در وقت شهروندان خواهد داشت.

وی در پایان پاسخگویی و بهبود رضایت ارباب رجوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن را از دیگر مزایای ایجاد میز خدمت عنوان کرد و افزود: این امر باعث صرفه‌جویی در رفت و آمد، کاهش هزینه و زمان و نیز رضایتمندی مراجعان خواهد شد زیرا خدمات را از طریق میز خدمت دریافت خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب