[su_note note_color=”#e92304″ text_color=”#f2f2ef” radius=”4″]به گزارش پستچی نیوز وبه نقل از حوزه ارتباطات شهرداری منطقه ی نه کرج: منطقه ۹ شهرداری کرج رتبه دوم سامانه ۱۳۷ را به لحاظ پاسخگویی به موقع به مشکلات مطرح شده از سوی مردم و به دنبال آن کسب رضایتمندی شهروندان را از آن خود کرد[/su_note]
مسول سامانه ۱۳۷ منطقه در گفتگو با روابط عمومی در تشریح اقدامات اخیر ، از کسب رتبه دوم پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ در یکماهه اخیر توسط این منطقه خبر داد
وی کسب این رتبه را طی گزارش تحلیلی مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج در راستای خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد
این مسول اظهار داشت: تلاش و پیگیری های مجدانه مدیریت محترم منطقه ومسولین نظارتی واجرایی و پرسنل منطقه به خصوص واحد های عمران وترافیک ، خدمات شهری نقش بسزایی در امر خدمت رسانی به موقع به شهروندان را داشته است
وی در ادامه به گزارش مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج اشاره کرد و افزود: براساس جوابیه های ارسالی مناطق و بازخورد استعلام و میزان رضایت شهروندان در میانگین عملکرد کلی، منطقه ۹ شهرداری کرج توانست در بین مناطق ۱۰ گانه رتبه دوم در پاسخگویی به این سامانه را کسب کند
فراقی تلاش های مدیریت محترم منطقه و رسیدگی به موقع مسئولان ، معاون عمران وترافیک ،خدمات شهر ،مسولین اجرایی و دیگر پرسنل منطقه را در کسب این رتبه موثر عنوان کرد